Hello...

Ma Voltam suliban.. szokásomhoz híven, Szerdán ellaudtam.. 7 kor keltem fel, aztán a 3. órámra be is értem.. de különösebben nem lett belőle gond.. Aztán suli után eladtam a pipám, 4000 Ft-ért Ákosnak, majd találkoztam régi évfolyam társammal(egyben l.barátnőmmel) Ildyvel, már persze nem avgyunk azok, de néha találkozunk stb.. vettünk jégkrémet, aztán elmentem a gyógyszertárba megvenni azt a Homeopátiás szart, egyet már be is vettem.. hát.. mit ne mondjak..:D Csak úgy nézek ki a feje,mből és mintha suhannék a levegőbe..:D semmi nem aggaszt de komolyan..:D tiszta jól vagyok..:D

 

Most ettem valami paprikás pörköltös szart.. ami nagyon büdös és ááh...:S  Pudingot akarok, meg vizipipázni..

A Hajamon meg valami cuccot kentem.. Pakolás..:D :O de oylan szép lesz utána  a hajam h beszarsz..:P

 

fuh.. ma annyi midnenen gondolkoztam, de most nemnagyon jut eszembe smemi amit leakartam írni...Mostanában mintha túl sokat foglalkoznék az emberek jellemével... nem akarok, vagyis igen, ugyaúgy foglalkozom vele mint eddig, csak nem fogom közölni velük h mit vettem észre stb.. elvégre is ha valakiről megállapítom hogy Negatív mostanában.. az most ő.. enm kötök bele senkibe. Max ha kérdezi... Hisz nem az anyukája vagyok

 

Amúgy furcsa mert fürdés közben átgondoltam, hogy mi lenne ha tőlem megkérdeznék, hogy ramgsoroljam az osztályban, hogy ki mennyire fontos barát számomra.. És Régen ez lett volna:
Konsti:10
Lilla:9
Dugi:9
Krisz:8,5

Ám most...
Konsti:7,8
Lilla:9,8
Dugi:9,6
Krisz:7,5

Pedig egy ideig annyira jóba voltam Konstival.. de valahogy mostanában ő is un engem, mert én is őt. Konkrétan nincs problémám vele és serintem neki se velem. De ő nem keresi túlzottan a tásaságom, és ő inkább egy oylan emberre vágyik, aki szórakoztatja. Sajnálom de nem én vagyok a világ legviccesebb embere... Sokkal inkább filozofikus, érdekes nyugodt, magában megélő típus vagyok. Meg persze sokminden elmondható még rólam, de egy a bizots, ő nem ismer. Azon is gondolkoztam, hogy akkor ki lehet az akit mondanék ha megkérdezné valaki tőlem, hogy szerintem az osztályból ki ismer a legjobban?
Először Lillára gondoltam.. de nemsokat beszélünk rólam ha beszélünk, mert Lilla inkább a saját dolgairól szokott mesélni, ami nem baj hisz szívesen hallgatom, dehát ő nagyon keveset tud rólam.. itt nem a múltra gondolok, hanem a személyiségemre, amit nem kívülről látnak, hanem éreznek. Ilyen ember nem nagyon van az osztályban. Lányok közül biztos nincs. Fiuk.... Egy darabig tényleg a Konstit mondtam volna. De mostmár annyira nem hogy az hihetetlen. Ő sem ismer, csak az elmondottak alapján következtetéseket von le. Nincs ilyen ember. De nem is akarom, hogy legyen.

Az a baj, ezzel az osztállyal, hogy mostanában több stresszt, okoz, mint boldogaságot. Ezt nem félre érteni, sokkal jobban szeretem mint az előzőt, meg közelebbinek is érzem, de ez itt a gond.. túl hamar és túl sokat akarnak rólam emgtudni..
1. Nekem kell idő a kibontakozásra

2.Vannak oylan dolgok amiket nem  feltétlen kell tudniuk.. hadd maradjon nekem is magamból..

Régen volt egy mondat ami megfogalmazódott bennem.. Valami oylasmi bvolt, hogy:
Melyik jobb? Nyitott könyv ként élni vagy zárt?
Erre a válaszom az lenne, hogy nyitott aminek néhány fejezetét kihagyom, és a végét nem olvasom el.....

 

amúgy tegnap voltunk a Margitszigeten.. Semmi extra nem volt.. Gabóval verekedtem, hánytam, néha unatkoztam, játszottunk a játszótéren, de mondjuk pont akkor oylan érzésem volt, hogy bár lennék inkébb egyedül.. Viszont Kristóffal és Mevivel jót bezsélgettünk az iylen spirituális és vallásos dolgokról... jóformán vitáztunk...De.. jó volt. Konsti addig elvonult Ákossal meg Gabóval.. beszélgetni.. pedig ő szereti az iylen nagy beszélgetéseket, de valahogy most inkább elment.... Hát változik az idő...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://wiki.blog.hu/api/trackback/id/tr341080600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mevi 2009.06.06. 22:18:32

Örülök, hogy van még 1 spirituális gondolkodású csaj az osztályban! =P

VViki 2009.06.19. 00:50:39

én is...:D eddig ilyentéren meg nem értettnek gondoltam magam....
süti beállítások módosítása