Nem akarom tovább

2011.01.12. 00:02

Nem bírom már.. szünetelni akarok.. vagy szakítani.. bármit.. sok nekem ez.. mindig csinálja amiket nem szeretek, nem tud figyelni a dolgokra, utálom pl ha ideges vagyok és közel vannak hozzám ő meg mintha már direkt de mindig megölel meg mittudomén áhh.. hagyjuk.. nem akarom kifejteni.. én értem és kész.. de ez sok.. nem hiszem el h nem érzi a folytonos feszültséget köztünk.. és mostmár folyton csak a baj megy.. nem tudunk túllépni rajta.. folyto hogy de mi van szivem.. én szeretlek ne haragudj, nekem te vagy minden.. ezeket annyiszor hallom h az hihetetlen.. már kb nincs jelentőssége.. mért nem lehet szimplán szeretniu.. mért kell utálni a másikat.??

 

De közbe mégse akarom h vége legyen.. túl fontos nekem ő... szeretem...

A bejegyzés trackback címe:

https://wiki.blog.hu/api/trackback/id/tr832577849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dracorex 2011.01.12. 22:04:40

Érdekes h állítólag tud mindenről, ami téged bánt... És mégse tesz ellne semmit... :/

VViki 2011.01.12. 22:11:48

Én sem értem.... de nekem is kicsit nyugodtabbnak kell lennem... türelmesebbnek.. csak az a baj hogy olyan mint a macska a kutyával.. ha a kutya csóválja a farkát, az a macskááknál az idegesség jele.. mikor ő hozám búj, kedvességből teszi, de engem meg nagyon felidegel.. elmennek egymás mellett a jelzéseink....

Dracorex 2011.01.12. 22:22:07

@VViki: hát igen...áldozatok nélkül nincs győzelem... :P de ha továbbra sem lesz javulás, az sajnos csak rosszat jelenthet... :/
süti beállítások módosítása