Mi van?? Okés okés, nincs topmodell alkatom, bele egyezek, de azért szégyellnem sem kell másfél kiló a különbség a mostani és az általános alakom között. Sok lány akarna így kinézni mint most én.  Szerintem még vonzó is és igazából semmi kifogásolnivaló nincs rajta. Aztán viccelődöm, hogy csomószor pukiztam előtted titokban. Erre szinte kiakad.. teljesen. mondom jajj ne már ez természetes. Jó de akkor sem akarom tudni. Mondom nincsenek túl nagy elvárásaid? Válasz: Válogatós vagyok. Még kajában is. Mondom,nem ezért nem volt eddig egy barátnőd sem? Senki sem elég jó neked? Bazdmeg lightosan légyszíves!! Mondom ezt nem tudom most mire vélni. Hát én sem. Ha nem vagyok elég jó ne húzzuk tovább.. Nem akarok folyton azért küzdeni, hogy megfeleljek. Egész nap rágtam magam.A belső mit sem számít ha már külsőleg nem tetszem meg a természetes folyamataim is zavarnak. Hogy mondhatsz ilyet, hogy válogatós vagyok.. Fentről leszól a herceg, hogy kevés vagyok neki. És vigyázzak mert válogatós.. Remek. Kiváncsi vagyok, hol találsz egy sosem pukizós fitness modell alkatú hölgyet aki annyira oda lesz érted mint én. Egyre kevésbé becsülsz meg... és ezt érzem is.

2,hónap.mindig döntő dátum..

A bejegyzés trackback címe:

https://wiki.blog.hu/api/trackback/id/tr235501141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása