Igazából nem az bánt, amire gondolsz... hanem hogy azt mondtad: Válogatós vagyok. (csajok terén) és ennek vagy megfelelek vagy nem. ÉS ebben a helyzetben szemrehányásnak hangzott, hogy figyeljek oda, mert te nem jársz akárkivel.. (olyannal aki pukizik..? Isten ments! És ehhez csak mellékes amit tegnap mondtál.. hogy még az alakom se tökéletes)

Valszeg nem így értetted a szót, hanem finnyást akartál mondani.. de akkor, hogy is van tovább?

Mondom,ezt nem tudom mire vélni.. te: én sem. És lezárva.. elmentél.. meg sem beszéltük. Neked nincs bajod, sérelmed, akkor minden rendben. Mert a mi fogalma nem született meg benned. Ha nekem van bajom, problémám, az a mi bajunk és problémánk. Vagy én mondom helytelenül? Ha te beteg vagy és én nem akkor nem foglak leszarni. Ha kupi van a szobában, de az az én kupim akkor az a mi kupink. Vagy tévedek? Lakótársak lennénk? Beszéljük meg.. Lehetünk azok, csak találd ki mit akarsz és törekedj rá, hogy úgy is tűnjön ahogy döntesz. És beszélgess velem...

:'(

A bejegyzés trackback címe:

https://wiki.blog.hu/api/trackback/id/tr435501257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása