Allo

2012.07.11. 15:27

Mar masik blogot vezetek, de azer megprobalom ezt sem hanyagolni. Szal Kint vagyok Londoban. Kuklonos, mert nem tudom eldontenim hogy melyik eletem a valosn most. Ami otthon van vagy ami itt. az a durva hogy ha nosztalguiazom, akkor nem ertem mert vagyok itt,  de tudom, hogy ha otthon lennek akkor olyan lenne az itteni let mint egy alom. Ketsegek kozt vagyok.. mind kapcsolat teren, mint a normalitas teren. zavaros..

A bejegyzés trackback címe:

https://wiki.blog.hu/api/trackback/id/tr264645855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása