Válogatások a múltból

2013.07.29. 13:12

2011.júni.19

Szia remélem emlékszel rám  Nagyon aranyos lánynak látszottál amikor paintballoztunk ,gondoltam megkérdezem,hogy nincs e kedved valamikor meginni valahol valami vagy csak egyszerűen beszélgetni?

Emlékszem... dehát hogy-hogy ilyen megkésve? Egyébként van kedvem...

Kapcsolat Kezdődött: Júni 25 körül. (találkozásunktól számított 1-2héten belül)

2011.júl.16
Találkozzunk. Ne csak akkor szeress ha pörgök és repdesek az örömtöl. Szarul esik. 
 pedig ha tudnád mit érzek.. Jó éjt! (két-három hétre kapcsolat kezdete után)


2011.júl.19
Nagyon szarul vagyok.. Szar este. Éhes is vagyok és folyton felkelek.remélem tejól vagy. További jóéjt

Ne hívj mindig vakondlánynak. Nem túl személyes annyira nem szeretem.. Itt spontán villámlás van. Hirtelen esõkkel. Most alszom, de tuti felfogok ébredni..jóéjt

2011.júl.21
 Képzeld! Elõbb környékezett meg egy 42 év körüli fickó h mi van szivem? Nem tudsz felállni vagy vársz a gyógyszertárba? Megint itt volt. Hívott h menjek vele. Mért hagytál egyedül ilyen sok idõre?

2011.augusztus.2
élőbe megbeszéljük jó? mennem kell

2011.augusztus.16 hajnal
azért a napi egyet elvárod.. (khmm..)
- én nem akarok soha többet úgy,hogy nem élvezed
de akkor feszült leszel...nincs ilyen

-leszarsz?
Fáj baszki a hátam a vállam, a lábam
-Adjak rá puszit?
NE NE!! Had menjek már
-csak egy perc van hátra!
kérlek basszameg!
-jóó takarodj! :)        

2011.augusztus.16
"Bármit is adsz egy nőnek, ő még jobbat csinál belőle. Ha élelmiszert adsz neki, finom ételt készít, ha lakást adsz neki, kényelmes otthont varázsol, ha spermát adsz neki, ő gyereket szül. A nő mindent megsokszoroz, és tovább fejleszt. Ezért, ha te sz*rsz a fejére, biztos lehetsz benne, hogy egy tonna sz*rt fogsz visszakapni... :DDD

am azért írtam neked mert tök ránk illik:D
-de én sohasem szarok rád csak amikor alszom és te megitttál 1 liter kávét
MEG MIKOR KURVA VIZESPALACKOT KÉREK
-kretén

2011-augusztus 17.
-valamitől délutánra felugrott a lázam 40 fokra,meg bedagadt az egész bal arcom reméltem, hogy felhívsz, de nem így történt
Ja, nem akartalak zavarni, itt vagyok csillánál ("""")
-csak tele van sebbel a szám ,déluán belenéztem zseblámpával és úgy néz ki mintha beraktak volna 1 láncfűrészt 1 kis időre

rossz közérzetem van, hiányérzetem, mintha valamit rosszul csihálnék
-wiki ez nem helyes,hogy én minden problémámat elmondom,te pedig félig meddig csukott könyv vagy :S nincs eszköz amivel gyógyulni tudnék így maximum szinten tudom magam tartani de javulni semmiképp sem

2011.augusztus.18
 
attól félek,hogy kurvára ki fogsz belőlem ábrándulni ha még sokáig látsz így :S én már rég kiábrábdultam magamból magamra nézek és nem egy embert látok 
nem akarom azt,hogy azért mert most 1-2 hétig beteg vagyok kiszeress belőlem,tudom,hogy úgy nézek ki mint valami gusztustalan fasz,büdös is vagyok,és félek veled találkozni ,mert nem akarom,hogy így láss engem kurvára nem akarom,hogy így láss

2011.szeptember.8
azt akartam mondani hogy tegnapi nap az nagyon durva volt.. és nekem is szar lenne ha sokáig nem találkoznánk, de ha meg ma találkozunk az olyan lesz mintha minden rendben lenne
pedig nincs minden rendben
-Wiki szerintem minden rendben van, semmi egetrengető dolog nem történt olyan ami miatt napokig rosszban kéne lennünk én erősebbnem érzem annál a kapcsolatunkat,hogy egy részeg telefonhívás akármin is változtasson
amiben te full józannak valtad magad én nemhiszem h részegen felhívnám a beteg barátom h éjjel kettőkor lebasszam.. esetleg azért hogy megmondjam neki szeretem de másért tuti nem meg nem mondtam h szakítani akarok de ettől még nincs minden rendben rosszul érzem magam  

Szakítás
2011.szeptember.11
ja ,meg a másik ,hogy amúgy kérlek majd ha egyszer megnyugszol akkor írd már le ,hogy tegnap tulajdonképpen mi volt ez az egész mert téyleg aktívan és hosszadalmasan töprengtem rajta ,de sajnos nem sikerült rájönnöm,hogy tulajdonképpen mi miért meg ,hogyan ,szóvaal csak annyiban vagyok biztos ,hogy egyás után történtek a dolgok meg ,hogy kiharaptál egy darabot a karomból ,úgy nézek ki pontosan mint egy hadisebesült mellékesen reggel 6 kor még mindig éreztem ,hogy cseng a fülem, meg is jegyeztem magamban ,hogy hmmm azthittem nem vagy ilyen erős hozzáteszem,,hogy sajnos gőzöm sincs ,hogy miért kaptam azt a pofont ,de esküszöm,hogy jól esett ja most jut csak eszembe ,jó az új vörös hajad kifejezetten tetszik.Le merem fogadni ,hogy még mindig ott van a szobádban az az 1 deci tea amit meghagytam neked, hogy megidd, és mondtam,hogy soha nem fogod meginni


2011.szeptember.14
A Macid üzeni, hogy szomorú amiért eldobod magadtól. Legalább őt ne bántsd! Visszafog menni hozzád! De ne bántsd meg többet!!
-a macid üzeni ,hogy sajnálja a mai napot ,de a tudat,hogy nem szereti többé a nyuszija, nagyon elkeseríti és könnybe lábadt szemekkel írja a maci,hogy inkább nem beszélne a nyuszival ha nem lehet vele, mert a szíve szakad meg minden egyes alkalommal amikor a nyuszira gondol és arra,hogy nem bír elképzelni másik nyuszit maga mellett,de ezt elbaszta és egész életében bánni fogja ,hogy egy ilyen nyuszit hagyott elmenni, vagyis elüldözött.

2011.szeptember 21.
-ezeken a képeken amúgy tényleg gyönyörű vagy nagyon durva érzés belül ezeket a képeket nézni ilyenkor mindig rájövök,hogy basszameg én szeretem ezt a nő-t valahogy vissza kell szereznem bármi áron
örülök hogy tetszenek nekem is sokszor hiányoznak a szép dolgok viszont annyira nem ismertem rád mikor úgy beszéltél velem ahogy és modnod h bánod stb.
de mégis mostmár azt az idegent látom ha rád nézek és nem azt aki belül van régen melegséget éreztem mikor kláttalak most az egy méteres körzetedben is ideges voltam megváltozott rólad a véleményem és nem egy alkalom után.. mert mindig zet mondod.. kiölted a lángot belőlem...emlékekremeg nem tudok építeni meg reményekre.. sajnálom de már túl késő
-szóval akkor már a szikra sincs meg ?
ha megis vasn eltakarom.. félek ettől Figyelj, most érzem, hogy jól vagyok lelkileg, kevesebbet sírok.
-de azért sírsz kevesebbet, mert egy fasz voltam, rendben értem, sajnálom de sajnos úgylátom teljesen elzárkózol tőlem, és akár meg is szakadhatok akkor sem fogsz merni szeretni és ez elkeserít azt nem mondom,hogy elfogadom ,mert tényleg nem akarom,hogy így legyen de sajnos ehhez két ember kell és jelen pillanatban csak egy van :S de azért szeretném ha tudnád,hogy Szeretlek és Tisztellek úgy mint még soha senkit
Bárcsak úgy is tudnál viselkedni.. ugyanis ha ezt éreztem volna nem tartanánk itt Főleg a tiszteletre gondolook

2011.szept.22
-na most jött el a pillanat amikor már nem bánom,hogy vége lett. utálom ha titkolózol de pontosan jól tudod akkor miért csinálod ?
nem szeretek mindent a másik ember orra alá dörgölni. Ez kis jelentéktelen dolog, de szeretem ha megmarad nekem és nem tudja mindig mindenki hogy mit miért csinálok vagy hol vagyok.. nekem meg ez a fontos meg egyébként se fújd fel, egyetlen téma volt, amiről nem beszéltem és az is miattad, talán mert hülyén viselkedsz és ordibálsz egyfolytába bárhányszor felhoztam a témát, vagy h találkozunk te kiabálással feleltél és csodálkozol, hogy inkább kerülöm a dolgot és nem mondom el
-de amúgy ha tudod ,hogy ez a donát ez ilyen féltékenykedők fasz tipus akkor legalább megnyugtathattad dvolna annyival,hogy ne fossál vagy akárm

mindig megbántasz és nem akarom. nkább kitöröllek mintsem hallgassam egy idegebeteg nyűgjeit hogy megint miért vagyok ez meg az, köszönöm nem kell. aztán meg elvárja hogy de azért ne érezzem magam rosszul mert ő fasz volt és szeressem mintha mi sem történt volna
-Igen Wiki elvárom te nem tudtál volna olyat csinálni ami miatt kidobtalak volna pedig voltak dolgok amikért más már intett volna nálad is de aki szereti a másikat az nem dobja egy ilyen ügy miatt és ebben egész biztos vagyok !

nem csapongok de fiatal vagyok és ha 1 hónap után rájövök, hogy valaki nem hozzám való akkor jogom van véget vetni a dolognak és a lehető legjobbat megkeresni a számomra
-wiki picit tényleg fals a világképed
Leszarom!
-lyeneken veszekedtünkhogy gyere át a piros lámpán  meg, hogy evezz erősebben. kurva nagy dolog..mind olyan probléma amit ha szeretsz akkor ki sem alakul
Az a nagy dolog, hogy ilyen kis dolgokon képes vagy úgy felhúzni magad hogy ordíts velem, nem az h min veszekszünk. IGEN BAZDMEG KI SEM ALAKUL HA SZERETSZ az hogy hátranézel és aztmondod Wiki abzdmeg magadnak mond már kérlek ne nekem én nem tudok ennyi mindent elnézni Idegbeteg arrogáns vagy és most is egyfolytába támadsz mikor én semmit nem vágtam a fejedhez
-konkrétan én kaparok 2 hete mint 1 kutya szóval itt az én érzelmeimet nemigazán lehet kétségbe vonni

fals a világképem oké.. gondold nem érdekel attól h kúrni akarsz meg sajnálod h kidobtalak nem jelenti azt h szeretsz és leszarom tudod jól.. ha így szeretsz akkor szeresd az ellenségeim mert ők érdmelik ezt a bánást megbántasz, sírok, erre leordítasz hányszor történt ilyen? tuti nem 10 alatt és ez az ami nagy probléma
-most azért mert nem tudom kezelni, ha egy nő sír? Feszült vagy feszült leszek..
Akkor inkább ne tettél volna semmit. nemtudod irányítani magad...én meg nemtudom ezt elrűrni ez nem pici probléma
-mindenki tudja magát irányítani
Te mégsem.. ha tudnád nem mondanád ingerlütségedben, hogy takarodjak az életedből. vagy amikor te bántasz meg nem úgy kérfdeznéd hogy már megint mi a fasszal bántottalak meg? haggyál már kérlek

2011.november.6.
-amúgy van valami különös oka,hogy ilyen hivatalos, kimérten beszélsz mindig amikor velem beszélsz? vagy ez teljesen tudat alatt megy ?
sztem az utóbbi. igazából nem szívesen beszélgetek veled.. ösztönös ridegség
-és miért? Legalább erre válaaszolj!
 nem akarok azon gondolkodni se kifejteni hogy mért vagyok veled távolságtartó ez egy olyan kérdés amit már vagy 300 szor kiaknáztunk és még most sem akarod megérteni.
-1 nyamvadt kérdést tettem fel, kb 2 mondatban el tudnád magyarázni
azért mert embertelen ahogy viselkedtél velem és ha rád gondolod ez jut eszembe.de nem akarok ezen gondolkodni és azt se h ez jusson eszembe.
-ezt elismerem
ennyi.. szar volt, kitörölném az egészet ha lehetne fáj és nem akarom elbaszni a kedvem
-csak nemértem,hogy 1 esemény,hogy hagyhat benned ilyen kurvára mély nyoomot
haggyuk okés.. de ne te legyél már aki felháborodik amiért nem akarok veled ilyen mély beszélgetésekbe belemenni.. csak értsd meg hogy ekkorát életemben nem csalódtam semmiben és senkiben ésez nem oylan téma mint a boltbamenés, hogy 1-2mondatban lerendezem..
de ennek már 3 hónapja és még mindig haragszol rám
mert a viszonyunk semmit sem javult, ugyanaz az ember maradtál.
-De ez az egész csak az az egy este miatt?
-
Nem.. azt akár már el is feljethettem volna, de az mi utána történt.. jaj de kérlek haggyuk, annyiszor beszéltünk már erről és soha nem érted meg,vagy csak szereted játszani a hülyét. na mindegy nekem dolgom van.
-Várj már egy picit szóval tudom,hogy 1687x volt róla szó nem is akarom én ezt ujra át tárgyalni akármennyire is úgy látszik, nem szeretem még azt sem ha eszembe jut,hogy mi volt azon az estén meg az utána lévő héten mert egyszerűen, minősíthetetlen volt csak, szar,hogy egy olyan dolog miatt vagy ilyen velem, ami miatt már 600x megalázkodtam elötted, és 1000x bocsáatot kértem nemtudom biztos megkaptad anno küldtem egy sms-t kb 1 hónapja, annál őszintébben én még nem írtam soha, és ,hhogy azok után is ilyen jókedvűen tudsz tiszta szívből utálni az rossz érzés

De nem viselkedsz máshogy.. most is nem válaszolok egy témával kapcs. kérdésre és épphogy nem küldesz el a picsába, egyből én vagyok a hazug bunkó lány aki képtelen válaszolni egy kérdésedre, amit nem is értem mért kérdezel meg, hisz ha tudod hogy minősíthetetlenül viselkedtél akkor logikus ahogy reagálok... és nem hiszem h haragszom rád, de sajnos iszonyú undor fog el ha bármi veled kapcsolatos eszembe jut...kiöltél belőlem minden pozitív érzést veled kapcsolatban csak az jtu eszembe ha azthallom Donát ahogy a telefonfülke mellett sírok te meg ordítasz velem

 

   

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wiki.blog.hu/api/trackback/id/tr605431793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása