Szerelmes vagyok..

2013.08.17. 11:58

Bízzunk abban alapból, hogy az ember őszinte. Az, hogy jársz valakivel, kapcsolatban vagytok, az nem csak egy szeretetet kifejező állapot megmutatása hanem egy olyan project, amit mindkét fél sikeresen akar futtatni. Mintha egy vállalkozás lenne, ami eleinte, lehet, hogy nehéz,hullámvölgyekkel, bizonytalanságokkal, kell pár év míg beindul, de van egy pont, ahonnan már nem kell aggódni az elegendő bevételek miatt,megnyugodhatsz, de még akkor sem veheted fél vállról, mert amit addig megtettél érte, azt ez után is meg kell, különben pillanatok alatt tönkre mehet az egész,De az ilyen közös vállalkozásnak addig van értelme,amíg mindkét fél ugyanannyi energiát ad a dologba és akkor közös marad, nem lesz belőle az, hogy ez az enyém, mert én többet teszek bele, tehát nem lesz az, hogy a másik az enyém, mert megküzdöttem érte, hanem közösen leszünk egy. Akik össze tartoznak.

Durva azt felfogni,hogy nem kell szakítani. Régen mindig azt mondtam, hogy majd ha már nem járunk babla.. meg kiváncsi vagyok meddig leszünk együtt. De belegondolva az is megeshet, hogy nem kell szakítani.. Ez egyenlőre nagy falat nekem felfogni. Egy ember mellett sokáig.. örökké. Régen az által, hogy sűrűn váltottam a kapcsolataim, megismertem 1000-féle embert. És most megismerek egyet. Annyira amennyire saját magam is ismerem. Több időt fogok kapcsolatban élni, mint az eddigi összes évem. Hihetetlen felfogni. És arról szól az életünk cselekménye, hogy megtaláljuk azt, aki mellett tudunk és akarunk élni. Ebből a szempontból olyan faszság elrontani a kapcsolatokat a hűtlenség miatt. Ha meg másra vágyunk, akkor beszéljük meg, ha menthetetlen akkor inkább szakítsunk nem? Fő az őszinteség. 

És azok a félelmek, hogy nem mertem elmondani, mert tudom, hogy mennyire bánt vagy nem akartam, hogy veszekedj velem, ezek mind elkerülései azoknak a következményeknek, amiket én okoztam. Ha már megtörtént, vállaljuk fel, beszéljük meg, valószínűleg a reakció gyanúnk beigazolódik, de hát attól még, hogy elkerülnénk a veszekedést, attól még megtetted amit tettél, csak gyáván, alattomosan és Istent játszva, hogy megtehetsz bármit következmények nélkül.Egyébként meg egy kiabálást mindenki kibír. Készülj fel rá, sírásra is, de mi a legrosszabb ami történhet veled? Az, hogy elhagy. De ezt titkon te is akarod csak félsz tőle nem? Hiszen nem csaltad volna meg ha tényleg vele akarnád leélni az életed. Ha meg nem akarod, akkor ne játszatok egymással,tisztázd le az elején, hogy ez egy sex alapú kapcsolat, vagy csak egy átmeneti elvagyogatás, szó sincs itt örök együtt léttől.Vagy ha az elején nem tudod, akkor amint erre rájössz, beszéljétek meg. Minden az őszinteségen múlik.

A bejegyzés trackback címe:

https://wiki.blog.hu/api/trackback/id/tr455464627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása