Vers az oroszlán szívének

2009.10.07. 01:31

Hosszú a reggel, hosszú az éj,
Megvan rá az okod, hogy félj
Kísért valami? Oh, ne tagadd,
Végy egy kis bátorságot, hogy megragadd!

Az idegeim összerándulnak,
Az idegenek felém fordulnak,
Hogy ver a szívem?!
Csak vakít a fényem....

Titkaid, meddig nem ásod még elő?
Nem tudom számodra, ez mért oly megnyerő?
Ha te így, hát jó, felhagyom a vágyam
Ez egy kis semmiség, ami nyomot hagy a világban.

Mintha beállt volna a jelen,
Kapar a torkom, szétdurran a fejem,
Mintha itt lennél, de hátra nézek
Elvakít, fehét és üres fényed.

Megszégyenít, kiborít engem,
Idegileg, ez a szerelem,
Mond most mit érek?!
Menj már el kérlek...

Ennyi és nem több, akkor én megyek,
Elveid feladni.. nem mered
Ne mentegetőzz, nem ér már semmit a szó
Ez már kezdetektől sem volt jó...

Emberi megvetések, vigyázz eltalálhatnak!
Sajnos téged se szültek meg láthatatlannak...
Inkább csukd be a szemed, és búj vissza,
Mielőtt a világ a véred ki-issza!!
Ki vagy te valójában, Kit érdekel?!
Írj csak róla egy könyvet és égesd el!

Rájöttél már, hogy én rosszat akarok?
Préda, ebéd vagy a kedvesed vagyok?
Mindent elhallgatsz, vagy tényleg ez kell?
Sokszor elrémít, ez a rideg fegyver...

Ha már minden porcikám vacog a vágytól,
Hogy kirángassalak, egy képzelt világból
Talán majd átadod magad a hévnek...
"Ez egy vers, az oroszlán szívének."
 

A bejegyzés trackback címe:

https://wiki.blog.hu/api/trackback/id/tr1001433172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

realmadridman (törölt) 2009.10.08. 19:34:27

Nagyon szép vers:D Bocsi, hogy kuka voltam a teaházban:S:S nem tudom mi lett velem, elkezdtem szorongani a másik társaság láttán :S:S Meg hogy elbúcsúzni sem tudtam... :@ Abban a pillanatban úgy felpofoztam volna magam:S Mind1, nem akarok mentegetőzni, ha megkaptad az üzenetet, kérlek töröld le, nem való erre a szép oldalra, csak gondoltam itt biztos megkapod, ha az msn-t nem használod. Hali :) Zsolti

realmadridman (törölt) 2009.10.08. 19:51:50

Jah, ezt valamikor helyre szeretném hozni, tehát jó lenne újra találkozni, és elmenni valahova, pl. egy bárba estefelé. Hogy még jobb legyen a hangulat, mint vasárnap:)
süti beállítások módosítása