Rózsa

2013.05.19. 18:33

Mintha üldözne a múltam, hogy felejtsem végre el. Ma is bejöttem a házba és hallom, hogy valami nagy leesik valamiről. Gyorsan benéztem nővérem szobájába de nincs itthon, be a konyhába de ott se történt semmi. Végül ijedten feljöttem a szobámba, ahol látom nyitva van az ablak, majd tekintetem a földre meredt, minden száraz virágokkal van tele, leesett a huzattól a fonott vázám, amiben azokat a rózsákat tartottam, amiket még volt barátaimtól kaptam. Volt benne vagy 20. És most négy kivételével, mind széttörve hever a padlón. Egyszer barátnőm azt mondta, a rózsa az állandóságot jelképezi. Akkor nem törődtem vele, ugyanúgy gyüjtögettem őket, de most végleg kidobom mind. Jöhet a változás!

A bejegyzés trackback címe:

https://wiki.blog.hu/api/trackback/id/tr105307322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása