Polar Bear

2013.04.21. 21:11

Várom már, hogy haza gyere. Amint meglátlak, úgy érzem megnyugodtam. Mintha amíg nem lennél itt, addig egy lyuk keletkezne bennem és amint megérkezel, teljesnek érzem magam. Szeretek a szemedbe nézni, igen azokba a halas rénszarvasosakba :D  Nem tudom mit akarsz mondani, tegnap kicsit részegen elkezdted, de mondtam, hogy ha tényleg fontos akkor józanul mond. Erre te, hogy lehet, nem lesz bátorságod hozzá. Vajon azt akarod kérdezni, hogy lennék-e a barátnőd? Ez az első ami eszembe jutott. Igazából bizarr gondolat lenne, csak azért is, mert pont nemrég jelentettem ki, hogy most kerülöm a kapcsolatokat. Jó-jó. Kijelentettem. Az érzéseket nem lehet kijelenteni. Vagy a másik amit kérdezhetnél, hogy szeretlek-e? Igazából egyiket sem értem miért akarnád megkérdezni, még nagyon korai lenne. Meg most értelmetlen. Meglepnél ha nem ezek lennének, vagy netán még köze se lenne hozzá a kérdésednek.  Ma sétáltunk a parkban. Én jól éreztem magam. Vágytam az ajkadra, de nem kaptam meg. Annyiszor megakartalak csókolni, megölelni, megfogni a kezed. De nem akarom kiölni belőled a törtetés ösztönét. Ha az őzike önként feladja magát az oroszlánnak, a vadászat élménye elmarad. Szóval egészen addig míg ez járt a fejemben, ellent mondtam az érzésnek, de végül eszembe jutott, hogy mi van ha beszélni akarsz a tegnapiról csak nem vagy biztos benne, hogy én ezt akarom. És hogy kivárod, hogy mi van ha te nem csinálsz semmit? Akkor megfogom-e a kezed vagy megcsókollak-e? Ezért végül megöleltelek. És olyan erősen szorítottál magadhoz, hogy forró tested minden energiája hirtelen átjárta a testem.  Amin ma a legjobban ledöbbentem, hogy megmutattam egy parfümöt amit imádok és majdnem meg is vetted magadnak. Látom, hogy kedvelsz. Kicsit gyorsan kerültünk közel egymáshoz. Mondjuk az egész azzal kezdődött, hogy rád másztam egy buli után. Szóval jah. Le kell lassítani, ha komolyan gondoljuk. Erről sosem beszéltünk és igazából nem is kellett. Ez annyira szép. Úgy szeretem a kimondatlan dolgokat. Mikor csak sejted, hogy a másik is azért löki vissza kéjében forgolódó izzó testedet, mert akkor akarja, mikor az Istenek is velünk szeretkeznek, nem hagyva csak vágyból elhamarkodott eseményként. Mikor érintenéd már minden egyes porcikáját, de mégse tapizod le, kivársz addig, nem is tudom meddig. De amíg látszik az érdekeltség, akár éveket is tudnék várni. Szerintem te is rám. Vagy ha a csillagokat is leígérnéd neki csak azért, hogy mindig melletted legyen vagy, hogy a szemeit nézhesd.  Tetszik a stílusod. Tetszik ahogy kinézel. Szeretlek hallgatni és szeretek veled nevetni. Imádom ha hozzám érsz, akár csak egy véletlen érintésed is sebet éget a bőrömön. Imádok melletted feküdni, veled sétálni, vásárolni, filmet nézni és még annyi mindent akarok imádni veled, benned. Őszintén, ahogy most nézem kettőnk történetét, nem hiszem, hogy lesz ebből valami.  11 nap múlva megyek vissza Magyarországra. És igen, megvan az a gondolat is bennem, hogy mi van ha csak azért ez a hirtelen érzelemhullám, mert később nem lesz rá alkalom. De hát ez már mind csak a jövő zenéje. Izgatott vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://wiki.blog.hu/api/trackback/id/tr615238178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása