Big hugs from the life.

2013.07.17. 10:28

El sem hiszem, hogy túl vagyok végre ezen a fogazáson. Tegnap volt a műtét, egyenlőre nem duzzadt meg az arcom. Furcsa érzés, meg nehéz mert nem használhatom fogként, ami most van, nem tudom, hogy fogok enni, mert pont mindkét oldalon van. Nagy stressz kő esett le végre a szívemről. 

Annyi időm van, mint a tenger. És nem tudom hasznosra fordítani. Csak lézengek nap-mint nap. Nincs kedvem semmihez. Nincs motivációm. Egyedül már nem tudom magam annyira feltalálni, mint régen. 

Átmegyek a nagyszüleimhez. Csináljanak nekem pépes kaját és sajnáljanak és szeressenek. Vagy anyához, ő is csinálja ugyanezt. Mindenki szeressen most engem, mert önmagam hőse vagyok!! Basszus.. én és a maci végigcsináltuk ezt a hülyeséget.. akárkivel beszéltem erről csak jött a laikus faszságaival, hogy jajj ne viccelj már, nem kerülhet ennyibe, meg milyen klinikára mész te? Luxus? Igen basszus drága volt, de a legolcsóbb változat is 180 ezerrel olcsóbb, és az olyan amit kb 2 éve fejlesztettek ki, hosszú távon nem tesztelt, és ki tudja ki az orvos aki berakja stb.. Ami nekem van az a techika csúcsa, és már 20 éve használják. Az orvosom végzett orvosokat tanít szakosodni, látszik rajta, hogy imádja a munkáját, csak úgy kedvtelésből megcsinálta ingyen a már 10 éve törött metsző fogam. Bár gondolom kicsit meg is sajnált, mert egyedül mentem mindig hozzá, egyedül beszéltem meg vele mindent, a műtétre meg rózsaszín felsőben egy macival a kezemben mentem. Szal mindenki támad a hülyeségeivel, hogy nem e lehetne olcsóbban. Nem egy órát töltöttem azzal, hogy keressek erre megoldást, hanem egy teljes hónapot. Meg kitalálni, hogy hogyan fogom fizetni, az is sok sírós napot okozott.. Nem tudtam elhinni, hogy miért kell nekem ilyennek bajlódnom? Miért kell közel egy milliót kidobnom? Másoknak minden rendben a fogaival, de nekem miért hiányzik két csontfogam? Sokáig tartott, míg elfogadtam, hogy másokat pl azzal ver a sors, hogy nincs lába, nem tud beszélni, meghal az anyukája, engem meg valaki a múltban elátkozott, hogy legyenek csúnyák a fogaim. De az orvoslás közbe szólt és tádá, tökéletes mosolyom van!

Ha kicsit beképzeltnek tűnök itt, az azért van mert magamat próbálom támogatni. Azért ezt nem volt semmi végig csinálni...

Ha valamit úgy látsz, hogy nagyon nem megy, nem tudsz kilábalni belőle, nagy levegő, nyugi, eddig is mindenen túl jutottál, minden rendben, ezen is valahogy túl jutsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://wiki.blog.hu/api/trackback/id/tr415409315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása